Ben jij op zoek naar een uitdagende baan als Productiemedewerker? Heb jij affiniteit of interesse in/met de food industrie? Wil jij werken in een schone omgeving? En zie jij het als een uitdaging om samen met je (nu nog 2 collega’s) te bouwen aan het productieproces EN het team? Dan hebben wij DE uitdaging voor jou!

Wat ga je doen?
Jij gaat aan de slag als operator/ productiemedewerker binnen deze volop groeiende organisatie in Venlo. Op dit moment staat er één productielijn in het pand maar in de toekomst zal dit zich uitbreiden met nog een extra productielijn en een inpaklijn.

Wat zijn je werkzaamheden?

  • Het bevoorraden van de productielijn met behulp van een heftruck
  • Toezicht houden op het algehele productieproces
  • Machines bedienen aan de hand van een computergestuurd systeem
  • Laden en lossen met de heftruck
  • Reinigen van de machines ter voorbereiding voor het nieuwe product
  • Zorgdragen voor een nette en schone werkomgeving
  • Pallets klaar maken voor verzending

Onze opdrachtgever is onderdeel van een 75 jaar oud moederbedrijf. Ze zijn een apart onderdeel en echt in de startup fase wat natuurlijk een super gave uitdaging is!
De organisatie is bezig met het steriliseren, branden en roosteren van zaden & pitten. De zaden & pitten worden gebruikt voor diverse doeleinden, denk hierbij bijvoorbeeld aan de zaden op de hamburgers bij de Mc Donalds!

Wat vragen we van jou?

  • Jij beschikt over MBO werk- en denk niveau;
  • Jij bent gemotiveerd en leergierig;
  • Jij hebt geen 9 tot 17 mentaliteit;
  • Ervaring in een productieomgeving is een pre;
  • Jij hebt een heftruck certificaat of bent bereidt om deze via ons te behalen;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift en/of héél goed de Engelse taal

De werktijden zijn in dagdienst van maandag tot en met vrijdag van 7:00 uur tot 16:00 uur. Op de termijn gaan ze werken in verschoven dagdienst en twee ploegen en zullen je werktijden gaan veranderen. Het startsalaris is € 12,- bruto per uur (in dagdienst).

Heb je vragen of interesse dan kun je reageren via de sollicitatiebutton. Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken, onder het genot van een kopje koffie!

Klik hier om op deze vacature te solliciteren.

 

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan als Operator Food. Heb jij affiniteit of interesse in/met de food industrie? Wil jij werken in een schone omgeving? En zie jij het als een uitdaging om samen met je (nu nog 2 collega’s) te bouwen aan het productieproces EN het team? Dan hebben wij DE uitdaging voor jou!

Wat ga je doen?
Jij gaat aan de slag als operator/ productiemedewerker binnen deze volop groeiende organisatie in Venlo. Op dit moment staat er één productielijn in het pand maar in de toekomst zal dit zich uitbreiden met nog een extra productielijn en een inpaklijn.

Wat zijn je werkzaamheden?

  • Het bevoorraden van de productielijn met behulp van een heftruck
  • Toezicht houden op het algehele productieproces
  • Machines bedienen aan de hand van een computergestuurd systeem
  • Laden en lossen met de heftruck
  • Reinigen van de machines ter voorbereiding voor het nieuwe product
  • Zorgdragen voor een nette en schone werkomgeving
  • Pallets klaar maken voor verzending

Onze opdrachtgever is onderdeel van een 75 jaar oud moederbedrijf. Ze zijn een apart onderdeel en echt in de startup fase wat natuurlijk een super gave uitdaging is!
De organisatie is bezig met het steriliseren, branden en roosteren van zaden & pitten. De zaden & pitten worden gebruikt voor diverse doeleinden, denk hierbij bijvoorbeeld aan de zaden op de hamburgers bij de Mc Donalds!

Wat vragen we van jou?

  • Jij beschikt over MBO werk- en denk niveau;
  • Jij bent gemotiveerd en leergierig;
  • Jij hebt geen 9 tot 17 mentaliteit;
  • Ervaring in een productieomgeving is een pre;
  • Jij hebt een heftruck certificaat of bent bereidt om deze via ons te behalen;
  • Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift en/of héél goed de Engelse taal

De werktijden zijn in dagdienst van maandag tot en met vrijdag van 7:00 uur tot 16:00 uur. Op de termijn gaan ze werken in verschoven dagdienst en twee ploegen en zullen je werktijden gaan veranderen. Het startsalaris is € 12,- bruto per uur (in dagdienst).

Heb je vragen of interesse dan kun je reageren via de sollicitatiebutton. Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken, onder het genot van een kopje koffie!

Klik hier om op deze vacature te solliciteren.

 

Wat worden je werkzaamheden?

Als aanspreekpunt op ons servicecenter coördineer en ondersteun jij het management team en onze uitzend-vestigingen bij diverse administratieve processen. Je hebt een controlerende rol en stuurt bij waar nodig. De accurate bril past jou en je neemt het initiatief als het gaat om het verbeteren van processen. Je helpt het management door het verzorgen van waardevolle rapportages en je signaleert afwijkingen, corrigeert en geeft feedback aan onze vestigingen. Ook HR taken van onze eigen medewerkers behoren tot jouw werkzaamheden. Dossierbewaking, registraties, uitgiftes, termijnbewaking; kortom het bijhouden van diverse administratieve handelingen is jou op het lijf geschreven!

Invite

Waarom zoeken wij jou?

  • Jij wordt enthousiast om belangrijke zaken te controleren en te bewaken zodat alles keurig volgens wetgeving vastgelegd wordt.
  • Accuraat, zorgvuldig, betrouwbaar, oplossingsgericht en dienstverlenend zijn jouw unique selling points.
  • Jij weet wat een resultaatgerichte -en proactieve houding is, wij zien deze graag tijdens het kennismakingsgesprek!
  • Je hebt minimaal een opleiding afgerond op MBO 4 niveau, HBO werk/denkniveau is helemaal mooi meegenomen!
  • Je hebt overtuigingskracht en bijtkracht; je zet procesverandering door en goede ideeën bespreek jij graag met het management team.
  • Lachen is gezond en jij weet dat in je werkveld te combineren.
  • Jij bent een bourgondiër die het leuk vindt om met collega’s te borrelen.

 Wat mag je verwachten?

Een leuke werkomgeving in een jong team met veel ruimte voor ondernemerschap. Jij zet de puntjes op de welbekende “i” en dat wordt gezien! Het is belangrijk dat jij kritisch blijft en accuraat. Deze functie kan na verloop van tijd uitgebreid worden in takenpakket als je dat ambieert. Kortom, er worden volop mogelijkheden aangeboden om te blijven leren en (nieuwe) competenties te blijven ontwikkelen.

En we hebben nog meer te bieden:

  • Een mooi bruto maandsalaris gebaseerd op jouw opleiding en werkervaring waarbij voldoende ruimte is om te groeien.
  • 27 verlofdagen waarvan 2 verlofdagen bepaald worden door organisatie (meestal carnaval) en natuurlijk 8% vakantiegeld.
  • De werktijden mag je zelf indelen; dat mag ook onder schooltijden. Wij vinden een goede balans tussen werk en privé ontzettend belangrijk.
  • Uitstekende pensioenregeling, zodat je uiteindelijk ook ‘na gedane arbeid’ kunt genieten.
  • We starten met een tijdelijk contract met uitzicht op vast dienstverband. Wij willen dat je met ons meegroeit!
  • Regeling tegemoetkoming in de reiskosten woon-werkverkeer.
  • Verjaardagen vieren we met een leuke cadeaubon waarvoor jij naar wens iets mag uitzoeken.
  • Daarnaast organiseren we geregeld personeelsuitjes en borrels!

Geïnteresseerd om onze collega te worden?

Je sollicitatie mag je sturen naar hr@invitejobs.nl, graag met cv én motivatie.

Wil je graag meer informatie, bel of mail ons dan gerust! Je kunt ons bereiken op 077-3870777 of via hr@invitejobs.nl.

Graag tot snel!

Klik hier om op deze vacature te solliciteren.

 

Ben jij in het bezit van een reachtruck certificaat? Heb jij geen probleem met fysiek zwaarder werk (zware producten)? En ben jij op zoek naar een stabiele baan met stabiele uren EN met uitzicht op een vaste aanstelling? Wij hebben de baan voor jou!

Wat ga je doen?

Aan de hand van een orderlijst ga jij met behulp van de reachtruck orders picken. De stellingen staan vrij dicht op elkaar, dus je moet behendig zijn met de reachtruck! Daarnaast ben je bezig met het wegrijden van pallets en label je de pallets. Als er even geen reachtruck werkzaamheden zijn help je met het afstapelen van de pallets en met het picken van orders.

Onze opdrachtgever is een grote speler op het gebied van constructiemateriaal. Het magazijn, wat gevestigd is in Venlo, is bevoorraad met verschillende merken bouw-/constructiematerialen voor professioneel gebruik.

Wat vragen we van jou?

  • Je bent in het bezit van een geldig reachtruck certificaat;
  • Je beheerst de Nederlandse taal.
  • Je hebt aantoonbare ervaring als reachtruckchauffeur.

De functie is fulltime, 40 uur per week van maandag tot en met vrijdag en de werktijden zijn van 08:00 tot 17:00 uur. Het salaris is in overleg tussen € 11,- en € 13,- bruto per uur.

Heb je vragen of interesse dan kun je reageren via de sollicitatiebutton. Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken, onder het genot van een kopje koffie!

Klik hier om op deze vacature te solliciteren.

 

Ben jij een echte regelneef/tante? Kun jij blind en snel typen? Zoek dan niet verder, wij hebben de baan voor jou!

Voor onze opdrachtgever in Venlo zijn wij op zoek naar een administratief medewerker order entry.

Wat ga je doen?

In de functie van medewerker order entry ben jij verantwoordelijk voor het verwerken van de orders en diverse data in het systeem, zodat het proces optimaal verloopt. Je hebt een belangrijke functie binnen de export afdeling welke onderdeel is van een logistiek bedrijf. Je bent naast het invoeren van orders en data bezig met het bijhouden van de mailbox.

Heb je hier nog geen ervaring in, maar spreekt je dit wel aan? Geen probleem, starters zijn van harte welkom!

Onze relatie is een logistiek dienstverlening die onder andere vanuit de locatie Venlo de klanten volledige oplossingen aanbied voor Europese expeditie over de weg. Ze hebben een uniek shuttlesysteem ontwikkeld met vaste vertrekdagen/-tijden en gegarandeerde korte doorlooptijden die ervoor zorgen dat de goederen op tijd aankomen. Om deze road forwarding oplossingen te faciliteren beschikken ze over een uitgebreid Europees netwerk van collega kantoren.

Wat wij vragen?

  • Enige administratieve ervaring is een pre
  • Kennis van het Microsoft office pakket

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende functie binnen een dynamische organisatie met een collegiale werksfeer en ruimte voor eigen inbreng, initiatief en groei.

De functie is fulltime, 40 uur per week van maandag tot en met vrijdag en de werktijden zijn van 08:30 tot 17:00 uur.

Heb je vragen of interesse dan kun je reageren via de sollicitatiebutton. Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken, onder het genot van een kopje koffie!

Klik hier om op deze vacature te solliciteren.

 

Ben jij op zoek naar een commerciële functie in een leuk en ervaren team? Heb jij affiniteit met staal en technische producten? Heb jij een aantal jaar ervaring op commercieel gebied? Wij hebben de juiste baan voor jou!

Wat ga je doen?

  • Verkopen, adviseren en informeren van klanten.
  • Opdrachten en/ of klanten werven en verwerken.  
  • Bijhouden van klantgegevens. 
  • Orders verwerken.
  • Klachten behandelen en naar klanttevredenheid afhandelen.
  • Omzet in de regio op peil houden.
  • Nieuwe diensten of producten lanceren.
  • Offertes opstellen.
  • Relatiebeheer.

Onze opdrachtgever is een groothandel in staal en technische producten en gevestigd in Venlo.

Wat vragen we van jou?

  • Een aantal jaren ervaring op commercieel gebied.
  • Creatief in het vinden van oplossingen.
  • Sterk in het onderhouden en opbouwen van relaties.
  • Stressbestending en geduldig, grote mate van zelfstandigheid en doorzettingsvermogen.
  • Snel en soepel kunnen omgaan en inspelen op wisselende situaties.
  • Goed cijfermatig inzicht.
  • MBO/ HBO werk- en denk niveau.

De functie is fulltime van maandag tot en met vrijdag in dagdienst , 40 uur per week. Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding in overleg te bepalen.

Heb je vragen of interesse dan kun je reageren via de sollicitatiebutton. Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken, onder het genot van een kopje koffie!

Klik hier om op deze vacature te solliciteren.

 

Ben jij op zoek naar een leuke functie als magazijnmedewerker in dagdienst bij een bedrijf waar je geen nummertje bent en waar je werkzaamheden net even wat anders is? Dan hebben wij de juiste baan voor jou!

Wat ga je doen?

  • Lossen – inslaan – controleren, bewerken (zoals zagen/stralen/meniën), sorteren, orders verzamelen en verzend klaarmaken van goederen.
  • (Na opleiding) gebruik je interne transportmiddelen bij je werkzaamheden zoals bovenloopkranen, rangeer-trekker en heftruck.
  • Uitvoeren en opvolgen van werkopdrachten waarbij je verantwoordelijk bent voor de uitvoering.  
  • Je stelt zelf prioriteiten.
  • Je werkt veilig, gestructureerd, precies en voert opdrachten zoals afgesproken. 

Onze opdrachtgever is een groothandel in staal en technische producten en gevestigd in Venlo.

Wat vragen we van jou?

  • Werken in dagdienst
  • Grote mate van zelfstandigheid en zelfredzaamheid
  • Niet vies van aanpakken
  • Affiniteit met staalproducten
  • Eigen initiatief, stressbestendig, collegiaal

De functie is fulltime voor 40 uur per week. De werktijden zijn in dagdienst van maandag tot en met vrijdag van 7:45 uur tot 16:30 uur. Het salaris is € 11,50 bruto per uur.

Heb je vragen of interesse dan kun je reageren via de sollicitatiebutton. Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken, onder het genot van een kopje koffie!

Klik hier om op deze vacature te solliciteren.

 

Heb jij, net als onze opdrachtgever, een grote liefde voor logistiek? Zet jij je elke dag voor de volle 100% in en blijf je ‘cool’ onder druk? Dan zoeken we jou!

Voor onze relatie in Venlo zijn we op zoek naar een Customer Service medewerker die super gemotiveerd is om in een klein en prettig team aan de slag te gaan!

Wat ga je doen?

  • Order entry
  • Kentekens opvragen
  • Nachecken of auto geladen en gelost zijn.
  • Zendingen aanmelden voor laden en/of leveren.
  • Problemen met laden/lossen oplossen met klant en vervoerder.

Over de weg, door de lucht, over het spoor of over het water: zij zorgen ervoor dat uw goederen altijd op tijd en ongeschonden op hun bestemming aankomen. Dáár kunt u op vertrouwen. Wat we doen? Conventioneel, geconditioneerd en end-to-end transport. Maar ook opslag, handling en distributie.

Wat vragen we van jou? 

  • Goede contactuele eigenschappen
  • Beheersing van de Nederlandse, Engelse, Duitse taal.
  • Fulltime beschikbaar, 40 uur per week.
  • Moet goed in teamverband kunnen werken.

Wat bieden we?

  • Een afwisselende baan
  • Na gebleken geschiktheid een vast contract
  • Goede secondaire arbeidsvoorwaarden
  • Doorgroei mogelijkheden

De werktijden zijn in dagdienst van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur.

Heb je vragen of interesse dan kun je reageren via de sollicitatiebutton. Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken, onder het genot van een kopje koffie!

Klik hier om op deze vacature te solliciteren.

 

Ben jij het gewend om zelfstandig in hectische en dynamische omgeving te werken? Bezit jij de kennis om mensen te adviseren en ondersteunen over diverse HR vraagstukken? Bouw jij graag mee aan de structuur in het HR proces binnen een groeiende organisatie? Lees dan verder, want wij zijn op zoek naar een HR- & Recruitment Coordinator.

Belangrijkste taken/verantwoordelijkheden: 

  • Ondersteunen van supervisors en management bij de uitvoering van diverse operationele HR-processen: werving en selectie, beoordelen, opleiden, beëindiging arbeidscontracten, verzuimbegeleiding, etc.;
  • Afstemmen van inhoudelijke zaken met externe instanties, bespreken van probleemzaken en oplossingen;
  • Informeren/adviseren van medewerkers, supervisors en management t.a.v. regelingen, procedures e.d., bemiddelen bij knelpunten in werksituatie;
  • Toezien op/zorgen voor de juiste en tijdige afhandeling van personele vraagstukken in samenwerking met supervisors en management;
  • Assisteert bij kwesties op het gebied van communicatie tussen werknemers en leidinggevenden;
  • Prestatiemanagement, conflictoplossing, veranderingsmanagement, disciplinaire maatregelen, en uitleg en verduidelijking van beleid en procedures;
  • Onderhoudt kennis van wettelijke vereisten met betrekking tot het dagelijks beheer van medewerkers, het beperken van juridische risico’s en het zorgen voor naleving van de wet- en regelgeving (Wet Verbetering Poortwachter).

Onze opdrachtgever is een vooraanstaande producent van kwalitatief hoogwaardige producten voor de medische industrie. Verschillende productielocaties over de hele wereld maken dit bedrijf een grote speler op de internationale markt. Het bedrijf is een pionier in de technologische ontwikkeling van het coaten van dunnen draden en buizen van spoel-naar-spoel voor gebruik in het menselijk lichaam.

Wat zoeken wij in jou?: 

  • Je hebt een afgeronde opleiding en/of ervaring gelijkwaardig aan een HBO-opleiding in HR of Business.
  • Minimaal vijf jaar ervaring als HR Coördinator, HR Adviseur of een soortgelijke functie.
  • Uitstekende mondelingen en schriftelijke communicatievaardigheden
  • Je hebt affiniteit met verschillende digitale omgevingen en computersoftware. Ervaring met Oracle is een pré!
  • Je hebt het vermogen om goed samen te werken met medewerkers, supervisors en het management.
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse wet- en regelgeving (o.a. Wet Verbetering Poortwachter)
  • Je hebt ruime ervaring in het voeren van verschillende soorten gesprekken en arbeid juridische trajecten.
  • Je beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is uitstekend!

Het betreft een fulltime functie (32-40 uur) in een leuk en enthousiast team dat volop in ontwikkeling is! De werkzaamheden zijn in dagdienst en je hebt de mogelijkheid om thuis te werken. Het salaris is in overleg.

Is dit de uitdaging waarnaar jij op zoek bent? Dan komen we graag met je in contact en bespreken we de vacature én het bedrijf graag verder onder het genot van een kopje koffie.

Klik hier om op deze vacature te solliciteren.

 

Een grote producent van hoogwaardige bedrukking van T-Shirts zoekt jou als hun nieuwe medewerker!

Moet jij ook af en toe glimlachen om een grappig T-Shirt? Ben jij ooit naar een popfestival geweest en heb jij een T-shirt gekocht? Heb jij je ooit afgevraagd waar dat T-shirt vandaan kwam? We durven te beweren dat het T-Shirt waarschijnlijk door onze opdrachtgever geprint is!! Vanwege hun groei zijn ze op zoek naar productiemedewerker(s) in Venlo.

Werkzaamheden

  • Kleding picken op basis van barcode informatie
  • Kleding verpakken volgens specificaties van de klant
  • Kwaliteitscontrole uitvoeren om aan onze hoge kwaliteitsnormen te voldoen
  • Assisteren in alle productie gebieden als dat nodig is

Onze opdrachtgever produceert kleding en accessoires van een hoge kwaliteit voor grote klanten over de hele wereld in de handels-, kunst-, muziek en liefdadigheid sectoren.

Het hoofdkantoor is in Groot Brittannië en bieden een indrukwekkend product portfolio en blijven maar doorgroeien. Ze hebben sterk geïnvesteerd in digitale printers en leveren direct aan de consument en zijn daardoor de grootste leverancier in Europa geworden. 

Functie-eisen

  • Nauwkeurig zijn met een oog voor detail
  • Met deadlines kunnen werken en stressbestendig zijn
  • Zelf initiatief durven te tonen
  • Andere afdelingen ondersteunen als dat nodig is

Als je bij onze opdrachtgever werkt weet je zeker:

  • Dat het een interessante baan is waar geen dag hetzelfde is
  • Dat je een baan in een familiebedrijf hebt waar je geen nummer maar een mens bent
  • Een hecht team hebt waar hard gewerkt maar ook hard gelachen wordt
  • Dat je de mogelijkheid hebt om het vak van digitale printen te leren, in een gerenommeerd bedrijf dat internationaal handelt
  • Dat je de mogelijkheid hebt om jezelf te verbeteren, beginnen als productiemedewerker en wellicht door te groeien naar digitale printer
  • Dat je de mogelijkheid hebt om aan producten te werken waarop je trots kunt zijn. Jij hebt tenslotte dat T-Shirt gedrukt dat je vriend draagt
  • Dat je gaat werken in een schone werkomgeving

De werkdagen en tijden zijn in dagdienst van 8:00 uur tot 16:00 uur. Op termijn gaan de werkzaamheden naar twee of drie ploegen tijdens hun hoogseizoen. Het salaris is €11,37 bruto per uur.

Heb je vragen of interesse dan kun je reageren via de sollicitatiebutton. Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken, onder het genot van een kopje koffie!

Klik hier om op deze vacature te solliciteren.