Onze opdrachtgever is een logistiek dienstverlener in Venlo met ruim 350 medewerkers, welke al meer dan 140 jaar logistieke oplossingen verzorgt en regisseert.

Wat ga je doen?

Binnen het bedrijf inventariseer en verdeel je in overleg met de Supervisor, de te verrichte warehousewerkzaamheden, begeleidt je de uitvoering ervan en springt bij waar nodig is. Verder controleert je als teamleider de picklijsten, pak- en retourbonnen. Ook geeft je instructies, ziet er op toe dat het werk foutloos, efficiënt en tijdig gebeurd en corrigeert waar nodig de werkinstelling van medewerkers.

Wat vragen we?

Om als teamleider bij onze opdrachtgever aan de slag te gaan moet je over een grote mate van zelfstandigheid beschikken en ben je woonachtig in de regio Venlo. Verder beschik je over:

  • Een goede beheersing van de Nederlandse en/of Engelse taal
  • Ervaring in soortgelijke werkzaamheden
  • Verantwoordelijkheidsgevoel, probleemoplossend vermogen en accuratesse
  • Hef-/reachtruck certificaat is een pré
  • Een geldig VOG

Het betreft een fulltime functie. Bij deze functie hoort een bruto maandsalaris tot maximaal €2700,-  afhankelijk van leeftijd en opgedane werkervaring.

Heb je interesse of heb je vragen naar aanleiding van de vacature? Stuur ons een bericht en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de vacature te bespreken onder het genot van een kopje koffie!

Onze opdrachtgever is een logistiek dienstverlener in Venlo met ruim 350 medewerkers, welke al meer dan 140 jaar logistieke oplossingen verzorgt en regisseert.

Wat ga je doen?

Als medewerker inbound ben je verantwoordelijk voor ontvangst en inboeken van goederen in het magazijn. Je controleert pakbonnen en de artikelnummers op de producten. Door middel van scannen zorg je dat de producten met de juiste voorraad in ons systeem worden ingevoerd. Verder verzorg je de labels op de producten zodat de collega’s de juiste producten picken voor onze klanten.

Wat moet je kunnen?

Om als medewerker inbound bij onze opdrachtgever aan de slag te gaan ben je woonachtig in de regio Venlo. Verder beschik je over:

  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Affiniteit met het werken op een computer of een WMS systeem
  • Verantwoordelijkheidsgevoel, probleemoplossend vermogen en accuratesse
  • Een geldig VOG

Het betreft een fulltime functie. Bij deze functie hoort een bruto maandsalaris tot maximaal €2150,-  afhankelijk van leeftijd en werkervaring, mocht je student zijn en ben je op zoek naar een vakantiebaan dan kun je ook zeker voor deze vacature in aanmerking komen!

Heb je interesse of heb je vragen naar aanleiding van de vacature? Stuur ons een bericht en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de vacature te bespreken onder het genot van een kopje koffie!

Voor een mooi productiebedrijf in de regio Venlo zoeken wij een operator verpakking in drie ploegen.

Onze opdrachtgever is de grootste producent van diverse aardappelproducten en behoort tot de top vier marktleiders in aardappelproducten van de wereld. Vanuit 16 productielocaties in Nederland, België, Duitsland, Zweden en Polen bedienen ze met veel passie dagelijks ruim 16 miljoen consumenten in meer dan 110 landen. Hun doel is om wereldwijd mensen samen te brengen en te laten genieten van al hun lekkere en makkelijke kwaliteitsproducten. Hierbij worden ze gedreven door de grote potentie van onze producten en door de impact die ze daarmee hebben op kwaliteit, service, innovatie en duurzaamheid binnen hun keten; van grond tot mond.

Werkzaamheden

  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig aanvoeren en verwisselen van inpakmaterialen aan de diverse verpakkingslijnen
  • Je verzorgt de reststromen en zorgt voor een schone, hygiënische werkplek
  • Op termijn bouw je de diverse verpakkingslijnen, stel je de machines correct in en controleer je de kwaliteit

Functie eisen

  • Je hebt een flexibele en proactieve instelling
  • Je beschikt over enig technisch inzicht
  • Je bent gemotiveerd
  • Heftruckcertificaat is een pré
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent een aanpakker, maar je kunt nauwkeurig werken

De werkzaamheden zijn in drie ploegen (06:00/14:30 uur & 14:30/23:00 uur) en voor minimaal 28 tot 38 uur per week.

Bij goed functioneren is er kans op een overname en een contract bij het bedrijf. Het salaris is ligt op basis van leeftijd en ervaring tussen de €10,00 en €11,00 exclusief ploegentoeslag van 22%. Het bedrijf biedt volop mogelijkheden om door te groeien naar een andere functie.

Heb je vragen of interesse, dan spreken we je liever vandaag dan morgen. Stuur ons een bericht en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de vacature te bespreken onder het genot van een kopje koffie.

Ben jij op zoek naar een leuke, nieuwe en uitdagende functie in de logistiek? Werk jij graag in een klein team? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Onze relatie is specialist op het gebied van verpakkingen en disposables voor de industrie, retail, horeca en (semi)overheid. In 1948 gestart als papierhandel, vandaag de dag een begrip als het gaat om creatieve verpakkingsconcepten. Ze zijn groeiend en ambitieus. Buiten een groothandel willen ze ook kennisbank zijn voor haar klanten.

Werkzaamheden

Als logistiek medewerker heb je een allround functie en bestaan je werkzaamheden uit het picken van orders, klaarzetten van de orders en sporadisch bezorgen van de orders met een kleine bus in de regio Venlo.

Functie eisen

  • Ervaring in een logistieke functie
  • Goede vaardigheid van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Een rijbewijs is een pre
  • Een flexibele, sociale en klantvriendelijke instelling.

Wij bieden jou?

  • Veel afwisseling en vrijheid om van je baan een succes te maken
  • Een uitdagende en informele werkomgeving

De werkdagen en tijden zijn in dagdienst van 8:00 uur tot 17:00 uur, 40 uur per week. Bij goed functioneren is er kans op een vast contract. Het salaris is tussen de € 10,50 en € 11,- bruto per uur.

Heb je vragen of interesse dan kun je reageren via de sollicitatiebutton. Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken, onder het genot van een kopje koffie!

Voor onze relatie in Venlo zijn we op zoek naar een magazijnmedewerker.

Onze opdrachtgever is een internationaal dienstverlener in de branche van temperatuur gecontroleerd transport & logistiek. Ze verzorgen transport en de totale logistiek daaromheen. Van groupage, crossdocking, warehousing tot en met uitlevering op DC of winkelniveau. Ze doen dit in het segment van food, zuivel, bloemen, planten en AGF. Is je interesse gewekt? Dan ben jij wellicht onze nieuwe medewerker.

Werkzaamheden

Je werkzaamheden bestaan uit het laden en lossen van vrachtwagens en het inscannen, foliën en omstapelen van pallets. Hierbij maak je gebruik van de handscanner en heftruck. Daarnaast wordt er van je verwacht dat je bijdraagt aan het schoon en opgeruimd houden van het magazijn.

Functie eisen

  • Je bent in het bezit van een geldig heftruckcertificaat (pre)
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je hebt affiniteit met transport en logistiek
  • Je bent accuraat, leergierig en hard werkend
  • Je bent zelfstandig, proactief en verantwoordelijk
  • Je bent fulltime beschikbaar en flexibel inzetbaar (overdag, ’s avonds en in de weekenden)
  • Je bent in het bezit van eigen vervoer

De werktijden liggen in overleg tussen 10:00 uur en 22:00 uur. Bij goed functioneren is er kans op een vast contract. Het salaris is € 12,- bruto per uur.

Heb je vragen of interesse dan kun je reageren via de sollicitatiebutton. Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken, onder het genot van een kopje koffie!

Voor onze opdrachtgever in Venlo zijn we op zoek naar een apothekersassistent om de verdere groei van het bedrijf te ondersteunen.

Onze opdrachtgever werkzaam als online apotheek die momenteel in een startup zitten voor een nieuw logistiek centrum in Venlo. Wil jij meebouwen aan de groei van het bedrijf? Meedenken over bedrijfsprocessen? Kortom, zoek jij een echte uitdaging? Dan is dit wellicht de juiste baan voor jou!

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

  • Verantwoordelijk voor de dagelijkse farmaceutische servicetaken
  • Verwerken van recepten en bestellingen voor medicatie alleen voor de apotheek
  • Patiënten adviseren over farmaceutische vragen
  • Oplossen van medicatievraagstukken(veiligheid) in overleg met patiënten en adjunct- apotheker
  • Escaleren van problemen naar adjunct- apotheker
  • Controles in magazijn uitvoeren
  • Rapporteren aan adjunct- apotheker, adviseur en farmaceutisch manager.

Wat vragen we van jou?

  • Certificering als PTA
  • Pro-actief
  • Kunnen omgaan met de start-up cultuur
  • Affiniteit met online apotheek
  • Hands on en oplossingsgerichte mentaliteit
  • Vloeiende beheersing van de Duitse en Engelse taal
  • Kennis en/ of interesse in het Duitse gezondheidszorgsysteem.

Je gaat werken in overleg tussen 08:00 uur en 18:00 uur van maandag tot en met vrijdag. Op zaterdagochtend zijn ze ook open en dit zou in overleg ook onderdeel van jouw werkweek kunnen worden. Er zijn zowel fulltime als parttime mogelijkheden, meer informatie hierover kun je altijd bij ons opvragen. Het salaris ligt conform cao tussen € 2007,52 & € 2791.26 bruto per maand.

Heb je interesse of heb je vragen naar aanleiding van de vacature? Stuur ons een bericht en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de vacature te bespreken onder het genot van een kopje koffie!

Voor onze relatie in Venlo zijn we op zoek naar een transportplanner groupage, met ervaring!

Onze relatie is een logistiek dienstverlening die onder andere vanuit de locatie Venlo de klanten volledige oplossingen aanbied voor Europese expeditie over de weg. Ze hebben een uniek shuttlesysteem ontwikkeld met vaste vertrekdagen/-tijden en gegarandeerde korte doorlooptijden die ervoor zorgen dat de goederen op tijd aankomen. Om deze road forwarding oplossingen te faciliteren beschikken ze over een uitgebreid Europees netwerk van collega kantoren.

Ben jij een gedreven en energieke transportplanner? Heb jij ervaring met groupage zendingen? Ben jij een echte teamspeler? En ben je toe aan een nieuwe baan en/ of werkomgeving? Dit is de baan voor jou!

Werkzaamheden

Als transportplanner op de exportafdeling ben je verantwoordelijk voor het plannen en regelen van de groupage zendingen via de bestaande partner relaties binnen Europa. Jouw dagelijkse focus is zorgen voor een gestroomlijnde planning van het transport en dit zo efficiënt en kostenbesparend te laten verlopen. Dagelijks zorg je ervoor dat de transport aanvragen op de juiste manier worden verwerkt, zo efficiënt mogelijk worden gepland en vervoerd worden met de juiste transport documenten. Hierbij zal continu een afweging gemaakt moeten worden tussen factoren als prijs en snelheid. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van de exportzendingen, het opmaken van de transportbescheiden en het verrichten van de benodigde administratie, facturatie en communicatie met betrekking tot de zendingen van de klanten, agenten en vervoerders.

Functie eisen

De transportplanner die wij zoeken heeft reeds enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie in het transport. Je bent communicatief sterk, klantgericht en hebt goede sociale vaardigheden. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Duits is een pre. In deze functie is het belangrijk dat je goed overzicht kan bewaren, administratief sterk bent en proactief kan reageren.

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende functie binnen een dynamische organisatie met een collegiale werksfeer en ruimte voor eigen inbreng, initiatief en groei. De functie is fulltime, van maandag tot en met vrijdag. Het salaris is in overleg, afhankelijk van ervaring, tussen € 2500,- en € 2900,- bruto per maand.

Heb je vragen of interesse dan kun je reageren via de sollicitatiebutton. Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken, onder het genot van een kopje koffie!

Ben jij een ervaren Import medewerker met minimaal MBO-werk en denkniveau die onze afdeling Import in Venlo wilt komen versterken en zo een optimale dienstverlening aan de klant kan bieden?

De functie

Als Import medewerker ben je samen met je mede collega’s verantwoordelijk voor het afhandelen van de import zendingen en het opmaken van de daarbij behorende documenten.

Jouw primaire focus op de dag is ervoor te zorgen dat importdossiers worden afgehandeld, het opmaken van transportbescheiden en het verrichten van de benodigde administratie en communicatie met betrekking tot de zendingen van de klanten, agenten en vervoerders.

De Import medewerker die wij zoeken heeft een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Duits is een pré.

Je bent communicatief sterk, klantgericht en hebt goede sociale vaardigheden. In deze functie is het belangrijk dat je goed overzicht kan bewaren, administratief sterk bent en pro actief kan reageren. Daarnaast heb je kennis van en affiniteit met de markt voor wegtransport, transportdocumenten en agentennetwerken.

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende functie binnen een dynamische organisatie met een collegiale werksfeer en ruimte voor eigen inbreng, initiatief en groei. Je ontvangt een marktconform salarispakket en werkt 40 uur per week waarbij je in een systeem van diverse dag- en avonddiensten werkzaam bent.

Een keer in de 4 weken ben je in de avonduren werkzaam van 15.30 uur tot 00.00 uur. Een keer in de 4 weken draai je mee in een vroege dienst van 06.00 uur tot 14.30 uur. De overige 2 weken werk je in dagdienst.

Heb je vragen of interesse dan horen wij graag van je. Solliciteer direct en wij nemen contact met je op om de vacature te bespreken.

Voor een mooi groeiend bedrijf in de regio Venlo zijn wij op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde Logistiek Medewerkers. Houd jij van uitdaging en lijkt het je leuk om samen met de rest van het team een geheel nieuwe afdeling op te zetten binnen een jong en dynamisch bedrijf? Raak jij getriggerd door de woorden: ‘samen er de schouders onder zetten om iedere keer weer de klus te klaren?’ Dan zoeken wij jou!

De organisatie waar jij terecht komt is een sterk groeiende handelsonderneming in van in- en verkoop van bomen, sierteeltproducten, bloemen en overige planten. Kenmerkend voor de organisatie is de hechte en informele sfeer. Het bedrijf zorgt voor de gehele logistieke stroom vanaf het moment dat iemand via de webshop van onze klant een bestelling plaatst. Ze versturen hun planten vanaf doos tot en met complete pallets naar de Europese consument.

Jouw werkzaamheden

Als medewerker inbound zorg jij ervoor dat alle inkomende goederen gecontroleerd worden op aantallen en het juiste product. Wanneer de aantallen en producten overeenkomen scan jij ze af zodat ze in het systeem ingeboekt staan. Jij bent proactief; wanneer er even geen vrachten komen pak jij verschillende werkzaamheden zelfstandig op.

Als medewerker outbound zorg jij ervoor dat alle producten die gereed staan op het juiste dok klaargezet worden voor verzending. Wanneer er een vrachtwagenchauffeur komt sta jij hem te woord en zorg je dat de juiste producten op de vrachtwagen geladen worden. Soms zal jij ook zelf de vrachtwagen laden. Ook als medewerker outbound verwachten ze dat je proactief bent en als er geen vrachtwagens zijn zelf werkzaamheden oppakt.

Wat bieden wij

  • Arbeidsovereenkomst met een marktconform salaris met reiskostenvergoeding en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Arbeidsovereenkomst voor gemiddeld 32 tot 38 uur per week
  • Kans op een vast contract!
  • (Verschoven) dagdiensten (werktijden ergens tussen 07:00 en 19:00 uur)
  • Een baan met volop mogelijkheden om je te ontwikkelen
  • Een functie binnen een ambitieus en nieuw team en een organisatie die maatschappelijk enorm betrokken is;

Wat verwachten we van jou:

  • Je hebt een positieve instelling en vindt het leuk om mee te mogen denken over de inrichting van jouw afdeling
  • Je bent van essentieel belang voor onze organisatie, dus wij kunnen op je aanwezigheid rekenen
  • Je bent flexibel en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Salaris ligt op basis van leeftijd en ervaring tussen de €10,92/€11,70 bruto per uur (volgens cao Open Teelten, schaal B)
  • Reiskosten, maximaal €4,71 per gewerkte dag
  • Startdatum per half augustus

Heb je vragen of interesse, dan spreken we je liever vandaag dan morgen. Stuur ons een bericht en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

 

Voor een bedrijf in de regio Venlo zijn wij op zoek naar een productiemedewerker met heftruck ervaring (incl. bezit geldig certificaat)!

Onze opdrachtgever is een toonaangevend afvalverwerkingsbedrijf en gespecialiseerd in het verwerken van verschillende materialen. Dagelijks zetten zij hun zoektocht voort in de wereld van het verwerken van verschillende materialen en proberen ze de hedendaagse technologische inzichten en mogelijkheden maximaal te benutten. Goede service staat hoog in het vaandel en zodoende begeleiden ze de goederenstroom van begin tot aan het eind.

Als productiemedewerker ben je dagelijks verantwoordelijk voor het sorteren en uitpakken van diverse (rest)materialen Je komt te werken in een klein hecht team waarin samenwerking centraal staat.

Functie eisen

  • Je bent een echte aanpakker
  • Je werkt graag buiten
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal (pré)
  • Je bent een echte teamplayer, maar kunt ook zelfstandig werken

De werkzaamheden zijn in dagdienst. Je werkt van maandag t/m vrijdag van 7:30 tot 16:30 met een uur pauze! Salaris is €12,- bruto per uur (21+)

Heb je vragen of interesse, dan spreken we je liever vandaag dan morgen. Stuur ons een bericht en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de vacature te bespreken onder het genot van een kopje koffie!