Ben jij die sterke productiemedewerker met spierballen & ben je niet bang voor vieze handen? Wil je werken in de metaal en werken in ploegen is geen probleem voor je? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor een bedrijf in Tegelen zijn wij per direct op zoek naar productiemedewerkers.

Je werkt op de finishing afdeling waar de producten ontkernd moeten worden. Je gaat ervoor zorgen de gegoten producten (na)bewerkt worden. Dit doe je met behulp van:

  • stralen
  • slijpen
  • zagen
  • lassen
  • frezen
  • afpersen
  • afbramen

Daarnaast ben je ook bezig met het instellen van de te gebruiken machines en doe je de kwaliteitscontrole. Het is belangrijk dat je zelfstandig kunt werken met gereedschappen zoals bv. een slijptol. Daarnaast moet je handig zijn en weten van aanpakken. Het betreft vooral ruw werk waardoor het fysiek zwaar werk is. Ook moet je goed tegen warmte kunnen en werk je in een stoffige omgeving.

Functie eisen

  • Je bent beschikbaar om te werken in 2 en 3 ploegen
  • Het is mooi meegenomen als je een geldig heftruckcertificaat hebt
  • Je kunt zelfstandig en met handgereedschappen werken
  • Je bent fysiek in orde, zwaar werk is geen probleem voor je
  • Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse of Duitse Taal
  • Het salaris is € 12.34  bruto per uur excl. ADV (4.98%) + excl. Ploegentoeslag
  • ploegentoeslag 3 ploegen (20%) Ook krijg je reiskostenvergoeding (0,19 cent per kilometer)

Heb je vragen of interesse dan horen wij graag van je! Solliciteer direct en wij nemen contact met je op.

Per direct zijn wij op zoek naar “gespierde productiemedewerkers” die in 2 ploegen willen werken!

Onze opdrachtgever verwerkt, bewerkt en verpakt diepgevroren producten. Deze activiteiten resulteren in een optimaal eindproduct voor hun klanten en opdrachtgevers. Het productieproces kent een ononderbroken koudeketen, die met maximale kwaliteitszorg is omringd. Gedetailleerde rapportages hiervan worden na afloop van elke productie of batch aan onze klanten verstrekt. Dit hoort bij de zeer transparante vorm van communiceren en inzicht verstrekking in het productieproces van en naar de klant.

Werkzaamheden

  • Het openen van de verpakking van de halffabricaten en het opvoeren van het halffabricaat in de verpakkingsmachine
  • Scheiden en afvoeren van afval volgens de richtlijnen
  • Stapelen en controleren van de dozen volgens productieopdracht
  • Verantwoordelijk voor persoonlijke hygiëne en voor schone materialen, apparatuur en werkruimten

Wat doen ze precies?

·         VB1: Winkel wilt zakjes gemengd fruit voor in de diepvries, dit fruit wordt door de winkel op verschillende plaatsen in de wereld ingekocht. Aardbeien uit Marokko, bosbessen uit Macedonië etc. Vervolgens wordt dit fruit bevroren geleverd. Hier wordt het fruit per soort op onderstaande blauwe banden gelegd. Bovenaan afgewogen door de machine, in zakjes gedaan en vervolgens worden de zakken in dozen gedaan. Je bent bijv. constant de machine met fruit aan het bevoorraden.

·         VB2: Er komt voor een supermarkt een aantal pallets met diepvrieszakken met wortels binnen en aantal pallets met diepvrieszakken broccoli. 2 personen zorgen dat deze zakken op de band worden gelegd, deze worden door machines om en om in kleinere dozen gelegd. Aan het einde van de band staan nog een aantal mensen die daar nog de laatste 2 zakken wortels en broccoli bovenop leggen. Resultaat: de vakkenvuller in de supermarkt maakt de doos open, draait deze om en kiept het om in de diepvries. En de zakken broccoli en wortels liggen om en om in de diepvries.

Functie eisen

  • LBO werk en denk niveau
  • Beheersing van de Nederlandse, Duitse of Engelse taal
  • Kennis van HACCP
  • Kunnen werken bij lage temperatuur +9 graden
  • Loyaal en ambitieus zijn eigenschappen waar jij jezelf in herkend

Salaris is 12,04 br pu. + 0,42 cent koeltoeslag pu. Onregelmatigheidtoeslag na 19.00uur van 125%. Op termijn kun je doorgroeien naar een functie als ploegchef of machinebediende.

Heb je vragen of interesse dan horen wij liever gisteren dan vandaag iets van je! Je kunt reageren via de sollicitatiebutton. Wij nemen dan spoedig contact met je op om de vacature te bespreken.

Voor een internationale retailer zijn we op zoek naar een teamleider die energie krijgt van het dagelijks optimaliseren van de goederenstroom! Onze opdrachtgever is een dynamisch internationaal bedrijf dat nieuwsgierigheid, passie en persoonlijke ontwikkeling stimuleert. Groots denken en het aanpakken van nieuwe uitdagingen wordt hier toegejuicht. Binnen dit bedrijf hebben jou collega’s gevarieerde achtergronden maar 1 ding gemeen: ambitie, plezier en het optimaal benutten van vaardigheden!

Werkzaamheden

In deze functie geef je leiding aan een team van circa 20 medewerkers van verschillende nationaliteiten. Hierin ben je verantwoordelijk voor het opleiden, coachen en begeleiden van je team. In de ochtend maak je een planning op basis van de forecast en verdeel je de taken. Gedurende de dag coördineer en controleer je het proces ten behoeve van de kwaliteit. Hierin stuur je bij waar nodig. Daarnaast draag je zorg voor de veiligheid op de werkvloer door toe te zien op de naleving van de huis- veiligheidsprocedures. Op het van einde dag kijk je samen met je team tevreden terug : De vloer is leeg en alle werkzaamheden zijn uitgevoerd!

Wij zijn op zoek naar een energieke teamleider die niet bang is verantwoordelijkheid te nemen en beslissingen te maken.

Wij vragen jou?

  • Een afgeronde MBO-opleiding of aantoonbare werkervaring in soortgelijke functie
  • 3-5 jaar werkervaring in een warehouse, distributie centrum of logistieke omgeving
  • Je hebt bij voorkeur eerder leidinggegeven aan een multicultureel team;
  • Je werkt gemakkelijk zelfstandig bent communicatief vaardig en flexibel ingesteld
  • Je bent woonachtig binnen een straal van 30km van Venlo

Wij bieden jou? 

  • Een fulltime dienstverband voor de lange termijn
  • Werkdagen van maandag t/m vrijdag ( * incidenteel op zaterdag )
  • Werktijden in 2 ploegen tussen 06.00u – 23.00u
  • Een bruto maandsalaris tot maximaal €2600,-  afhankelijk van opgedane werkervaring ( exclusief ploegentoeslag )
  • Je gaat starten op basis van een uitzendovereenkomst van Invite jobs. Ook een directe aanstelling bij de opdrachtgever is bespreekbaar.

Ben je geïnteresseerd in deze functie, of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op via het nummer 077-820 0330

Voor een specialist in geconditioneerd vervoer van groente en fruit zijn we op zoek naar een ambitieuze (junior) transportplanner.

In deze veelzijdige functie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor een correct verloop van de planning. Wil jij graag bijdragen aan een betrouwbare service voor het vervoer van AGF producten vanuit Nederland naar Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Italië? Dan is dit de baan voor jou!

Werkzaamheden

Voor deze functie beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden voor de samenwerking met zowel klanten en chauffeurs. Als planner verzorg je namelijk het transport van alle mogelijke verse groente- en fruitproducten. Samen met je collega’s van de afdeling planning ben je verantwoordelijk voor een correct verloop van alle werkzaamheden, 365 dagen per jaar.

Een greep uit de werkzaamheden:

  • Het aannemen van vervoersopdrachten van vaste en/of nieuwe klanten en deze in het TMS systeem verwerken
  • Het dagelijks opstellen van de planning en het indelen van chauffeurs
  • Het instrueren en zorgen voor een correcte begeleiding van chauffeurs

Functie eisen

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau of een afgeronde opleiding Transport & Logistiek
  • Aantoonbare kennis van een TMS systeem en MS Office
  • Beheersing van de Nederlandse en Duitse taal in woord en geschrift. Engels is een pré
  • Bereidbaarheid voor te werken in wisselende diensten (08:00/18:00 & 13:00/einde dienst) 1x per 2 weken draai je weekenddienst, deze uren worden extra betaald. Een werkweek van 50 uur is geen uitzondering.
  • Tot slot ben je ondernemend, gedreven, oplossingsgericht en je stopt niet voordat je werk af is. Je staat altijd klaar voor je chauffeurs!

Wij bieden jou

  • Een directe aanstelling bij de opdrachtgever
  • Een dynamische en fijne werksfeer binnen een no-nonsense cultuur
  • Een tijdelijk dienstverband met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren
  • Arbeidsvoorwaarden conform de cao Beroepsgoederenvervoer. Salaris voor een junior is €2500/ €3000 bruto per 4 weken. Voor een ervaren planner tussen €3000/ €5000 bruto per 4 weken.
  • Aanvullende opleidingen.

Heb je vragen of interesse, dan spreken wij je liever vandaag dan morgen. Solliciteer direct en wij nemen contact met je op om de vacature te bespreken onder het genot van een kopje koffie.

Ben jij op zoek naar een leuke functie als monteur airconditioning/ radiateurs voertuigen?

Onze opdrachtgever kenmerkt zichzelf als een echt familiebedrijf met korte lijnen en fijne communicatie. Professionaliteit staat bij hun op één en ze werken alleen maar met het A merk “Toshiba”. Bij dit bedrijf wordt hard werken echt beloond! Er zijn veel opleidingsmogelijkheden en goede salarisvoorwaarden.

Werkzaamheden

Je start je werkdag rustig op en kijkt naar de planning van die dag. Iedere dag is anders en er is een enorme variatie in je dag. Met je leidinggevende wordt besproken of je airco’s gaat  onderhouden of plaatsen bij mensen thuis. Of komt er een grote touringcar binnen die onderhoud nodig heeft aan de airconditioning? Misschien moet je wel een bestelbus ombouwen met als hoofdtaak, de airconditioning op orde brengen of in brengen.

Misschien moet je helpen bij het renoveren van radiateurs (schoonmaken en of las-werkzaamheden). Wie weet ga je mee op locatie werken en ziet je dag er ineens helemaal anders uit. Kortom een hele leuke baan met enorme diversiteit!

Het betreft een baan voor langere tijd, met veel doorgroei mogelijkheden (naar andere afdelingen).

Functie eisen

  • Relevante ervaring is meegenomen, geen vereiste. Ervaring met koelers/radiators kan wel in je voordeel werken
  • Je kunt goed zelfstandig werken
  • Je bent representatief, gemotiveerd & flexibel
  • Je hebt géén 8 tot 5 mentaliteit
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B, rijbewijs C is een pré.

Als jij die gemotiveerde, flexibele techneut bent die een nieuwe uitdaging niet uit de weg gaat, dan bieden wij:

  • Een afwisselende baan bij een modern, technisch geavanceerd bedrijf
  • Een bedrijf met een huiselijke werksfeer
  • Uitdagend, afwisselend werk, elke dag is anders
  • Een goede beloning
  • Een leuke vrijdagmiddag-borrel
  • Alle feestdagen vrij
  • Bijna alles is bespreekbaar!

Heb je interesse en of vragen? Solliciteer dan direct. Wij zullen dan contact met je opnemen om de vacature met je te bespreken onder het genot van een kopje koffie.

Als magazijnmedewerker steek je dagelijks de handen uit de mouwen, in een gezonde werkomgeving vol arbeidsvitamine! Je gaat werken in een dynamisch familiebedrijf wat groenten en fruit importeert in de regio Venlo. Je gaat starten in een zeer goed georganiseerde werkomgeving waar samenwerken centraal staat. Heb jij oog voor kwaliteit en wil jij iedere dag fluitend aan het werk? Dat is deze baan echt iets voor jou!

Als magazijnmedewerker ga je aan de slag met het verzamelen van bestellingen die je zelf verwerkt in het systeem. Naast deze taak ben je ook bezig met het laden en lossen van vrachtwagens die gevuld zijn met groente en fruit.

Je gaat starten op locatie Venlo in een team van zo’n 35-40 enthousiaste collega’s. Na je rondleiding en kennismaking op je eerste werkdag, start je samen met een ervaren kracht aan je inwerktraject. In een periode van 4-6 weken krijg je alle in- en outs geleerd op de werkvloer, zodat je na deze periode zelfstandig aan de slag kan.

Daarnaast biedt het bedrijf je een opleiding “groente en fruit” waardoor je in een oogopslag ziet of de binnenkomende producten aan de kwaliteitsnormen voldoen.

Wat vragen wij

  • MBO werk/denk niveau
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
  • Affiniteit met de tuinbouw, AGF of logistieke sector is een pré
  • Je bent een echte aanpakker die bereid is om te werken, leren en groeien

Wij bieden

  • Een baan voor lange termijn (38-urige werkweek)
  • Werkdagen van maandag t/m vrijdag
  • Werktijden van 05.00uur tot het werk klaar is (overwerk kan voorkomen)
  • Een passend salaris op basis van de CAO Groothandel Groente en Fruit
  • Een directe aanstelling bij de opdrachtgever!

Onze opdrachtgever is een internationaal opererend familiebedrijf wat al 100 jaar actief is binnen de import van groente en fruit. Iedere dag zorgen ze vanaf 4 locaties in binnen- en buitenland dat hun assortiment terecht komt bij de klant. Hierbij kan je bijvoorbeeld denken aan markthandelaren en buurtsupermarkten en groenteboeren.

Heb je interesse of vragen, reageer dan via de sollicitatiebutton en wij nemen spoedig contact met je op om de vacature te bespreken.

Als Customs Control Tower Agent ga je aan de slag op een moderne en dynamisch afdeling bij één van de grootste inklaringsbedrijven binnen Europa. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat klanten van het bedrijf volledig ontzorgt worden. Hierbij werk je intensief samen met makelaars in heel Europa om de orders van alle klanten te verwerken. Je gaat starten op een afdeling met een open sfeer waar je ‘on the job’  wordt opgeleid. Heb je werkervaring op een customerservice afdeling óf binnen de logistiek? Dan is deze functie interessant voor jou!

Onze opdrachtgever is een van de grootste onafhankelijke aanbieder van douane services in Europa. Met netwerk in 27 landen en een tal van douane experts, dekken zij het hele scala van douane services, van import, export en transit douane afhandelingen af tot en met complexe douane oplossingen, supply chain en consultancy services.

Als Customs Control Tower Agent:

  • Controleer je alle bestellingen van klanten en zorg je ervoor dat ze beschikbaar zijn in het systeem
  • Je controleert de gegevens op volledigheid en bereidt ze voor op de inklaring
  • Ondersteun je de implementatie van nieuwe klanten; in coördinatie met de lokale broker zorg je ervoor dat de nieuwe goederenstromen van de klant veilig kunnen worden ingeklaard
  • Zorg je voor de maandelijkse verslagen, facturatie en klachten en bent het eerste aanspreekpunt voor uw klanten

Wat vragen wij

  • Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding
  • Bij voorkeur heb je al eerder in een logistieke omgeving gewerkt en heb je kennis van douanetermen- en documenten of je bent bereid dit te willen leren
  • Je spreekt vloeiend Engels (de dagelijkse communicatie verloopt in het Engels), zowel mondeling als schriftelijk, en bent bij voorkeur ook andere talen machtig
  • Je werkt graag in een dynamische omgeving en hebt geen problemen met multitasking.
  • Je hebt een goede kennis in het gebruik van IT-systemen en -programma’s (bv. Excel) en bent bereid om bij te leren
  • Je bent bereid in de toekomst escalatiediensten te draaien

Wij bieden

  • Een fulltime dienstverband voor de lange termijn
  • Werkdagen van Maandag t/m Vrijdag
  • Werktijden tussen 7:30- 18:00u ( flexibiliteit is in deze functie een must )
  • Een salaris tussen de €2300 – €2800,- bruto p. maand ( afhankelijk van opgedane werkervaring kan dit positief afwijken )
  • Een directe aanstelling bij de opdrachtgever

Heb je vragen of interesse dan spreken wij je liever vandaag dan morgen. Solliciteer direct en wij nemen contact met je op om de vacature te bespreken onder het genot van een kopje koffie.

Als Customs Specialist is geen dag hetzelfde door de verscheidenheid aan goederen en klanten. In deze functie kun je rekenen op een afwisselende job met veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Heb jij een declarantenopleiding afgerond en/of ben je op zoek naar deze vorm van uitdaging en afwisseling? Dan is deze functie voor jou!

Onze opdrachtgever is een van de grootste onafhankelijke aanbieder van douane services in Europa. Met netwerk in 27 landen en een tal van douane experts, dekken zij het hele scala van douane services, van import, export en transit douane afhandelingen af tot en met complexe douane oplossingen, supply chain en consultancy services

Voor onze opdrachtgever in Venlo zijn wij op zoek naar een collega om het huidige team van declaranten te versterken. Op deze afdeling hangt een open sfeer en kennis wordt hier graag gedeeld. Je wordt hier dan ook zo veel mogelijk allround opgeleid en ingezet waardoor je werkzaamheden erg divers zijn.

Je takenpakket is divers en bestaat o.a. uit:

  • Het verwerken van import en export documenten voor aangiftes binnen de geldige termijn en – conform de wettelijke voorschriften.
  • Het verrichten van controles op de afhandeling van de formaliteiten om de kwaliteit te waarborgen.
  • Het onderhouden van contact met de douane m.b.t. speciaal tarief invoerrechten en andere belastingtechnische aangelegenheden.
  • Het organiseren van fysieke controles door de douane

Functie eisen

  • Een afgeronde MBO4 opleiding
  • Je kiest bewust voor dit vakgebied en bent al bekend met verschillende im-/export documenten
  • Bij voorkeur heb je ervaring als declarant en heb je de opleiding voor declarant afgerond (Evo,Fenedex)
  • Ervaring op gebied van custom /customerservice is een pré
  • Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift
  • Je bent secuur en gestructureerd, kunt snel schakelen en je weet prioriteiten te stellen

Wij bieden

  • Een baan voor lange termijn voor 40 uur in de week
  • Werkdagen van Ma t/m Vrij (Werktijden tussen 08:30/17:00u, flexibiliteit is in deze functie een must)
  • Een salaris tussen de €2300 – €3500,- bruto p. maand (afhankelijk van opgedane werkervaring )
  • Een directe aanstelling bij de opdrachtgever

Heb je vragen of wil je in aanmerking komen dan spreken wij jou liever vandaag dan morgen. Solliciteer direct en wij nemen contact met je op om de vacature te bespreken.

Voor een internationale retailer zijn wij op zoek naar een allround monteur die actief meedenkt in het verbeteren, optimaliseren en uitbreiden van het logistieke proces. Onze opdrachtgever is een dynamisch internationaal bedrijf dat nieuwsgierigheid, passie en persoonlijke ontwikkeling stimuleert. Groots denken en het aanpakken van nieuwe uitdagingen wordt hier toegejuicht. Binnen dit bedrijf hebben jou collega’s gevarieerde achtergronden maar 1 ding gemeen: ambitie, plezier en het optimaal benutten van vaardigheden!

In deze functie ben jij samen met je collega’s verantwoordelijk voor het draaiende houden van alle machines in het warehouse. De grootste uitdaging ligt op het onderhouden van het transportbandensysteem, waar wekelijks zo’n 300.000 pakketjes overheen gaan. Je verhelpt storingen welke mechanisch, elektrisch, elektronisch of softwarematig van aard kunnen zijn.
Onderstaand een greep uit de dagelijkste werkzaamheden.

Werkzaamheden

  • Preventief onderhoud aan diverse machines. Denk hierbij aan ons conveyor systeem, strapmachines, sorteersystemen en labelsystemen;
  • Herstellen van storingen op zowel elektrotechnisch- als mechanisch vlak;
  • Fungeren als belangrijke schakel bij de optimalisatie van bestaande machines;
  • Het installeren van nieuw aangekochte machines;
  • Opstellen van onderhoudsschema’s met collega monteurs;

Wij vragen jou?

  • Een afgeronde Mbo-opleiding in een technische richting zoals Werktuigbouwkunde, Elektrotechniek of Mechatronica;
  • 3-5 jaar werkervaring in een technische dienst omgeving;
  • Ervaring met logistieke (sorteer)installaties en/of conveyor techniek is een grote pré;
  • Goede kennis van de Nederlandse taal, Engels is een pré;
  • We verwachten van jou dat je leergierig bent en zelfstandig kunt werken. Hiervoor krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid terug.

Wij bieden jou

  • Een fulltime dienstverband voor de lange termijn;
  • Werkdagen van maandag t/m vrijdag ( * incidenteel op zaterdag );
  • Werktijden in 3 diensten tussen 06.00u – 23.00u;
  • Een bruto maandsalaris tot maximaal €4000,-  afhankelijk van opgedane werkervaring;
  • Je gaat starten op basis van een uitzendovereenkomst van Invite jobs;
    Ook een directe aanstelling bij de opdrachtgever is bespreekbaar;

Ben je geïnteresseerd in deze functie, of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op via het nummer 077-820 0330.

Voor een logistieke dienstverlener in de branches Mode, Sport, Wonen en Lifestyle zijn wij op zoek naar een logistiek engineer! Onze opdrachtgever verzorgt voor een groot aantal welgekende klanten het gehele productieproces, van productie tot consument.

Wegens uitbreiding van de activiteiten zijn zij op zoek naar een logistiek engineer voor locaties Tegelen en Swalmen. Als logistiek engineer zorg jij voor de automatisering van de processen via verschillende software, en ben jij een centraal aanspreekpunt voor zowel collega’s als (internationale) klanten. Andere werkzaamheden die bij deze functie horen, zijn:

  • Contact met (internationale) klanten en leveranciers om automatische en manuele datakoppelingen op te zetten
  • Klanten begeleiden tot een geolied logistiek proces te komen
  • Monitoren van KPI’s en schakelen met leveranciers betreffende afgesproken doelen
  • Het corrigeren van fouten en deze bespreken met je supervisor
  • Je kennis delen met collega’s en leidinggevenden voor een efficiënter (logistiek) proces
  • Bijdragen aan de groei van de wereldwijde sport- en modemerken

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in de logistieke of bedrijfskundige richting, of een afgeronde MBO-4 opleiding en minimaal drie jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je beschikt over uitgebreide kennis van WMS en Excel. Ervaring met Vanboxtel is een pré
  • Klant- en oplossingsgericht werken met een commercieel inzicht is jou niet vreemd
  • De Nederlandse en Engelse taal beheers jij uitstekend in woord en geschrift
  • Je hebt analytisch vermogen en cijfermatig inzicht
  • Je kunt pragmatisch en organisatorisch werken

Wat bieden wij jou?

  • Een fulltime functie in dagdienst
  • Afwisselend werk op twee locaties; Tegelen en Swalmen
  • Ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke groei
  • Een salaris tussen de €2400.- en €3000.-, afhankelijk van kennis en ervaring
  • Een informeel team van vier collega’s die altijd voor je klaarstaan
  • Een jaarcontract met zicht op een vast dienstverband bij het bedrijf

Heb je interesse in deze vacature, of heb je nog vragen? Bel ons gerust op telefoonnummer 077-820 03 30!